اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

اسماعیلی با آیات عظام سبحانی و نوری همدانی و آیت‌الله حسینی‌بوشهری دیدار کرد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تعدادی از مراجع عظام دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسماعیلی با آیات عظام سبحانی و نوری همدانی و آیت‌الله حسینی‌بوشهری دیدار کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست‌جمهوری با حوزه و روحانیت، صبح امروز دوشنبه در سفری یک روزه به قم با مراجع معظم تقلید و آیات عظام حسین نوری همدانی و جعفر سبحانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در این سفر همچنین با آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسماعیلی در دیدار با مراجع عظام تقلید ضمن ابلاغ سلام‌های گرم رئیس‌جمهور، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اقدام و پیش‌ روی دولت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نیز تلاش‌های دولت برای تحقق فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه در خصوص شعار سال ارائه کرد.

آیات عظام سبحانی و نوری همدانی و آیت‌الله حسینی‌بوشهری نیز در این دیدارها ضمن تقدیر از تلاش‌ها، اقدامات و برنامه‌های دولت در عرصه‌های مختلف، نکات و دغدغه‌های خود را در زمینه بهبود اوضاع معیشتی مردم، اقدامات اقتصادی دولت و مسائل فرهنگی و اجتماعی ارائه کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول