اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مشکلات ۸ واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری بررسی شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات هشت واحد تولیدی استان بررسی شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع موانع تولید صورت گرفت.

مشکلات ۸ واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گفت: در این جلسه هشت پرونده چالشی مطرح شد که عمده مسائل مربوط به رفع موانع تولید این واحدهای صنعتی بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: چالش‌های واگذاری زمین و تداخل با جاده‌های دسترسی به مجتمع‌های معدنی و برنامه‌ریزی برای مشکلات واحدهای صنعتی با بانک‌های عامل در خصوص توقیف اموال و بسته‌شدن حساب‌ها در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه برگزاری مناقصات و ورود واحدهای تولیدی به بازار فروش محصولات نیز تصمیماتی اتخاذ شد، گر چه بسیاری از موارد باید توسط هیئت‌های داوری و مراجع قضایی بررسی شود.

منزوی بیان کرد: در بحث رفع موانع تولید نیز مصوباتی داشتیم تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی مشکلات واحدهای تولیدی استان رفع و گام بزرگی در راستای افزایش تولید برداشته شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول