اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رکورد خرید تضمینی گندم در خوزستان شکسته شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که رکورد برداشت و خرید تضمینی گندم در استان زرخیز خوزستان نسبت به سنوات قبل شکسته شد گفت: خرید تضمینی گندم از مرز یک میلیون و چهارصد و چهل و هفت هزار تن گذشت.

رکورد خرید تضمینی گندم در خوزستان شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،، سید رحمت الله پریچهر، رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران در اهواز در رابطه با آخرین وضعیت خرید گندم اظهار کرد: به لطف خداوند، همت کشاورزان و تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران این عرصه، کار برداشت و خرید تضمینی گندم در استان زرخیز خوزستان به اوج خود رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه رکورد خرید گندم در استان نسبت به سال‌های قبل شکسته شده است افزود: تاکنون یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۳۲۴ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده و این روند همچنان ادامه دارد.

پریچهر گفت: از این میزان گندم خریداری شده در استان ۸۸۹ هزار و ۲۰۰ تن توسط مباشر (اتحادیه تعاون روستایی) و ۵۵۸ هزار و ۲۰۰ تن نیز توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی و بخش خصوصی خریداری شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه امسال به لطف خداوند و همت کشاورزان شاهد برکت بیشمار در گندم زارهای طلایی استان هستیم بیان کرد: با استقبال بی‌نظیر کشاورزان برای تحویل محصولات خود مراکز دولتی، خرید گندم به بیش از ۵۲ هزار و ۳۰۵ تن در روز رسیده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۵۰۹ هزار و ۹۸ تن گندم از مراکز خرید به سیلوهای استاندارد داخل و خارج از استان و استان‌های نیازمند حمل و ارسال شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول