اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن شیروان به زودی حل می‌شود/ برای 6 هزار نفر در استان تخصیص پروژه انجام شده است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: تامین زمین جهت احداث پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان به نقطه آخر خود رسیده است.

مشکل تامین زمین نهضت ملی مسکن شیروان به زودی حل می‌شود/ برای 6 هزار نفر در استان تخصیص پروژه انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: نهضت ملی مسکن در استان خراسان‌شمالی به روزهای خوب خود رسیده است و به زودی مشکل تامین زمین شهر شیروان به صورت کامل برطرف خواهد شد و تاکنون ۱۷ هکتار از ۳۷ هکتار توافق با مالکین انجام شده است و به زودی ۲۰ هکتار دیگر نیز انجام خواهد شد و با برطرف کردن تامین زمین در شهرهای شیروان و آشخانه جزو ۵ استان اول کشور خواهیم شد.

وی گفت: در شهر شیروان در محدوده تپه خانلق شیروان قرارداد بسته شده است و به زودی پیمانکار کار خود را شروع خواهد کرد و همزمان نیز انتقال سند نیز انجام خواهد شد و در شهر آشخانه نیز هفتاد هکتار زمین که در فاصله یک کیلومتری آشخانه قرار دارد در راستای احداث شهرک جدید شناسایی انجام شده است و کارهای الحاق به محدوده شهر نیز در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی افزود: تاکنون شصت و نه هزار ۸۲۶ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۵ هزار نفر حائز شرایط اعلام شده‌اند و بیش از شش هزار نفر تخصیص پروژه انجام شده است و بیش از هفت هزار نفر نیز آورده اولیه خود را واریز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۵۰۰ واحد به بانک‌ها جهت اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن معرفی شده‌اند که تاکنون بانک مسکن به عنوان بانک عامل و همچنین بانک ملت در این طرح به تعهدات خود عمل کرده‌اند. 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر) می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس Saman.mrud.ir قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر) نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول