اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم هوای سرد و بهاری در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه فردا شرایط برای بارندگی در آسمان مازندران مهیاتر خواهد بود، گفت: باتوجه به کاهش دما در مناطق سردسیر کوهستانی شاهد بارش برف هستیم.

تداوم هوای سرد و بهاری در آسمان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان استان، اظهار کرد: از روز گذشته  بارندگی در استان گسترش یافت، به‌طوری‌که بیشترین بارش از بازیارخیل میاندورود و سنگ‌پشته و سرلیماک رامسر ۱۰، سفیدآب و گلعلی آبا تنکابن ۹، بودخانی سوادکوه، هوامسر آمل ۸ میلی‌متر به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه این سامانه تا روز سه‌شنبه در آسمان مازندران فعال است، گفت: امروز هم همچنان بارندگی در سطح استان تداوم داد و ارتفاعات هم به‌صورت مه‌آلود و همراه با کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه فردا شرایط برای بارندگی در آسمان مازندران مهیاتر خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به کاهش دما در مناطق سردسیر کوهستانی شاهد بارش برف هستیم.

اسدی با هشدار احتمال آب‌گرفتگی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، خاطرنشان کرد: پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات، خودداری از اسکان در کنار رودخانه‌ها و احتیاط در تردد جاده‌ای محور های کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید است.

معاون هواشناسی مازندران بیان کرد: روز سه‌شنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود و بارش‌های به‌صورت پراکنده خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز چهارشنبه تا پایان هفته جوی پایدار در آسمان مازندران مستقر شده و هوای استان همراه با افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی مازندران گفت: دریای مازندران طی امروز و فردا به‌صورت مواج خواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول