اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

آشنایی با فرهنگ و ادبیات عمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مسئولان بخش فرهنگی غرفه عمان مستقر در نمایشگاه کتاب تهران از استقبال مردم و ایجاد ظرفیت‌های مؤثر در جذابیت هرچه بیشتر این رویداد فرهنگی ابراز خرسندی کردند.

آشنایی با فرهنگ و ادبیات عمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا با فرارسیدن چهارمین روز از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مسئولین و دست‌اندرکاران غرفه فرهنگی کشور عمان در بخش بین‌الملل از تهمیدات و ظرفیت‌های موجود این دوره نمایشگاه برای معرفی هر چه بهتر کشور زیبای عمان به مخاطبان و استقبال علاقه‌مندان حاضر تقدیر کردند.

خلفان العبری از کارشناسان بخش فرهنگی غرفه عمان در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب در گفت‌وگوی با توانا اظهار داشت: نمایشگاه کتاب تهران با محوریت ترویج کتاب‌خوانی آن هم به صورت جهانی، با استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری خود توانسته توجه بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا را برای حضور و تأثیر در این رویداد بزرگ فرهنگی پژوهشی جلب کند.

وی افزود: غرفه کشور عمان در بخش بین‌الملل مانند چند دوره قبلی با حضور در این دوره جشنواره با هدف «عمان کشوری که باید آن را از نو شناخت» معرفی جاذبه‌های فرهنگی و کتاب‌های تاریخی و علمی خود را در معرض نمایش علاقه‌مندان و حاضران قرار داده است.

کارشناس فرهنگی غرفه کشور عمان تأکید کرد: خوشبختانه امسال حضور و توجه مردم به بخش بین‌الملل جشنواره به خصوص غرفه کشور عمان با در نظر گرفتن تمهیدات و استفاده از ظرفیت‌های موثر در ساخت این غرفه به شکل سنت تاریخی این کشور توسط مسئولین ایرانی بیشتر بوده و ما از این اتفاق خرسندیم.

خلفان العبری گفت: وجود چنین رویدادهای ادبی با نگاه جهان بینانه می‌تواند روابط فرهنگی و هنری دو کشور کهن ایران و عمان را تقویت کند چرا که از طرفی آشنایی با مفاخر ادبی و هنری کشور ایران با وجود تاریخچه پر افتخار این کشور در حوزه ادبیات، فرهنگ و هنر از علاقه خاص مردم عمان است.

وی افزود: استفاده از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جهت تبلیغ هنر و فرهنگ عمان به مخاطبان تا آخرین روز برپایی این دوره در محوریت اصلی فعالیت این غرفه در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول