اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

عناوین جدید انتشارات سوره مهر به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسید

مجموعه کتاب «لوپتو»، مجموعه سه جلدی «سرگذشت استعمار» و «مرگ بر مدرسه» کتاب‌های تازه‌ای است که در بخش مهرک(کودک و نوجوان انتشارات سوره مهر) منتشر شده است و در کنار این عناوین، بخشی از کتاب‌های این انتشارات، تجدید چاپ شده‌اند.

عناوین جدید انتشارات سوره مهر به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا عناوین جدید انتشارات سوره مهر در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد.

انتشارات سوره مهر در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در حوزه‌ چاپ و نشر کتاب آغاز کرد. سوره مهر در شمار ناشران عمومی بوده و در زمینه‌های متنوع بسیاری از جمله ادبیات، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، سینما و تئاتر، آموزش و پژوهش و طنز کتاب منتشر می‌کند.

«قلبم به احترام تو ایستاد» اثر شهناز اسحاقی، «در خلوت عشق» اثر بابک اسماعیلی، «به جرم خمینی» اثر فریناز ربیعی، «هنوز برادرم هست» اثر منصوره قنادیان، «هزاران پارسی در سرزمین هزاران ایزد» اثر محمدرضا بی‌رنگ و کمال شفیعی، «نظریه ادبیات شیعی» اثر فرزاد قائمی و «سیطره» اثر کیانوش گلزار راغب از عناوینی است که به تازگی در انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

همچنین مجموعه کتاب «لوپتو»، مجموعه سه جلدی «سرگذشت استعمار» و «مرگ بر مدرسه» کتاب‌های تازه‌ای است که در بخش مهرک(کودک و نوجوان انتشارات سوره مهر) منتشر شده است. در کنار این عناوین، بخشی از کتاب‌های این انتشارات، تجدید چاپ شده‌اند.

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول