اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی به منظور شرکت در انتخابات استعفا کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از استعفای مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی، به منظور ثبت نام در انتخابات خبر داد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی به منظور شرکت در انتخابات  استعفا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،‌ بهنام نظری امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی با اشاره به ابلاغ  اطلاعیه اول ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار کرد: مطابق تبصره ۶ ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف است هفت ماه قبل از ثبت نام از داوطلبان مراتب را جهت استعفای مشمولین موضوع ماده ۲۹ قانون از طریق رسانه‌های گروهی به آگاهی عمومی برساند. 

وی با اشاره به صدور اطلاعیه شماره یک توسط ستاد انتخابات کشور افزود: مطابق این اطلاعیه مدیران و مسؤولین مشمول موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس لازم است تا تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ از سمت خود استعفا داده و این استعفا مورد پذیریش مقام مافوق قرار گرفته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه مکلفیم در برگزاری انتخابات باشکوه تمام تلاش خود را به کار گیریم، ادامه داد: احکام اعضای ستاد انتخابات استان تهیه و به زودی به اعضا ابلاغ می‌شود.

نظری بیان کرد: مدیرانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند، باید در بازه زمانی تعیین شده استعفای خود را تقدیم کنند، اولین استعفای یکی از مدیران استانداری را دریافت کردیم، طی آن مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی استعفای خود را اعلام کرد که با استعفای وی موافقت و جایگزین نیز معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه مشارکت و سلامت انتخابات برای ما مهم است، تأکید کرد: اصل بی‌طرفی باید در دستور کار مدیران اجرایی و نهادهایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند قرار گیرد.

اصل بی‌طرفی باید در دستور کار مدیران اجرایی و نهادهایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند قرار گیرد

نظری با بیان اینکه از هیچ مدیر، دانشگاهی و مجموعه‌ای دخالت در روند برگزاری انتخابات سالم را نمی پذیریم ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم مدیران له یا علیه گزینه‌ای موضع‌گیری داشته باشند؛ در صورت مشاهده به شدت برخورد می‌کنیم.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی امیرکبیر بیان کرد: امیرکبیر شهری با الگوی معماری ایرانی اسلامی طراحی شده که در کشور بی نظیر است، امیرکبیر از مفاخر استان مرکزی و کشور است که این دو مولفه اهمیت برگزاری هفته فرهنگی شهرامیرکبیر را دو چندان می کند.

هفته فرهنگی فرصت مناسبی برای هویت سازی است و باید از برگزاری هفته‌های فرهنگی نهایت بهره را برد

وی با بیان اینکه هفته فرهنگی فرصت مناسبی برای هویت سازی است و باید از برگزاری هفته‌های فرهنگی نهایت بهره را برد، خاطرنشان کرد: خردادماه مناسبت‌های مهمی را پیشرو داریم که یکی از این مناسبت‌ها سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و 15 و 14 خردادماه ایام ارتحال امام راحل است.

معاون سیاس استانداری مرکزی گفت: امسال بعد از چند سال درگیری با بیماری کرونا و محو این بیماری، باید شاهد برنامه‌ریزی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام باشیم وبه عنوان استان زادگاه امام خمینی (ره) ضمن فراهم کردن میزبانی شایسته از زائران، مراسم خوبی را در استان برگزار کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول