اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وقوع ۵ زلزله طی کمتر از ۲۴ ساعت در «قصرشیرین»/ خساراتی گزارش نشده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی وقوع پنج زلزله‌ ثبت شده در کمتر از ۲۴ ساعت در حوالی قصرشیرین، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

وقوع ۵ زلزله طی کمتر از ۲۴ ساعت در «قصرشیرین»/ خساراتی گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بنابر اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور  در کمتر از ۲۴ ساعت گذشت (از ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه روز گذشته ۲۳ اردیبهشت‌ماه) زلزله با بزرگای متفاوت ۹ بار شهرهای مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصرشیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۵ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را  به نام خودش ثبت کرده است.

پس از وقوع زمین لرزه ۴.۵ ریشتر «قصرشیرین» در ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه روز گذشته ۲۳ اردیبهشت‌ماه، در کمتر از نیم ساعت بعد در این منطقه، ساعت ۱۷:۵۶ و ۱۸:۲ پس لرزه‌های به ترتیب به قدرت ۲.۵ و ۳.۲ ریشتری در عمق ۷ و ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

بامداد امروز در ساعت ۴:۱۱ و ۶:۱۱ نیز زمین لرزه‌های به بزرگی ۲.۵ و ۳.۶ ریشتر به ترتیب در عمق ۸ و ۱۱ کیلومتری برای باری دیگر قصرشیرین را لرزاند.

محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در پی پنج چهار زلزله‌ ثبت شده در کمتر از ۲۴ ساعت در حوالی قصرشیرین، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: کانون زلزله‌های اعلام شده خالی از سکنه بوده و بر‌اساس ارزیابی‌های اولیه نیروهای امدادی و دهیاران منطقه تاکنون هیچگونه خسارتی اعلام نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از عموم مردمدرخواست کرد تا ضمن حفظ خونسردی اخبار و اطلاعات را از منابع معتبر دریافت کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول