اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ارسال ۲۱۷ اثر دانش آموزان و معلمان خراسان‌شمالی به جشنواره نوجوان سالم

رییس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: ۲۱۷ اثر از دانش آموزان و معلمان به دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم ارسال شد.

ارسال ۲۱۷ اثر دانش آموزان و معلمان خراسان‌شمالی به جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز طلعت علینژاد، رییس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها با بیان اینکه ۲۱۷ اثر دانش آموزان و معلمان استان به جشنواره نوجوان سالم ارسال شد، اظهارکرد: شرکت کنندگان این جشنواره شامل دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، متوسطه، فرهنگیان و اولیا را شامل می شوند.

وی گفت: در مجموع ۱۵ دانش آموز مقطع ابتدایی شامل هشت دختر و هفت پسر و در مقطع متوسطه اول و دوم ۱۶۵ دانش آموز که از این تعداد نیز ۱۲۳ دختر و مابقی پسر بودند.

رییس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی افزود: همچنین ۳۵ معلم و ۲ اثر منتخب اولیا نیز در این جشنواره مشارکت می‌کنند.

وی گفت: فراخوان این جشنواره از مهرماه تا بهمن ماه پارسال اعلام و تاکنون ۲ مرحله شهرستانی، استانی برگزار و مرحله کشوری نیز در تیرماه سالجاری در شیراز برگزار می‌شود.

علینژاد تصریح کرد: این جشنواره با سه محور خلاقیت‌های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه که در بیش از ۲۰ رشته ازجمله انشا، پویانمایی، طرح درس پیشگیری پروژه‌های ابتکاری و نقاشی است.

وی افزود: در مرحله اولیه بیش از ۹ هزار دانش آموز استان در این جشنواره شرکت کردند که در نهایت ۲۱۷ اثر به مرحله استانی و ۵۳ اثر به مرحله کشوری راه یافته است.

رییس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت دربرابرآسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی بیان کرد: همچنین در سال تحصیلی گذشته هفت هزار و ۸۶۲ دانش آموز در جشنواره نوجوان سالم شرکت کردند که ۱۷۳ اثر آنها به مرحله استانی و ۳۵ اثر هم به مرحله کشوری راه یافت.

علینژاد ادامه داد: این جشنواره با هدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت و ارتقاء سطح بهداشت روان دانش آموزان در بخش‌های خلاقیت‌های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه محور، برگزار شد.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول