اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

معاون سیما: ساعت پخش منظم براى آثار مستند در شبکه‌ها ایجاد می‌شود

محسن برمهانی، معاون سیما گفت: ما در صدا و سیما نیاز به اصلاح رویه‌هایى داریم. اداره کل فیلمنامه و مرکز سیمرغ تلاش دارند سازو کارهایى چابک براى ارتباط با کار اولى‌ها و استعدادهاى جدید تعریف کنند و بکار بگیرند.

معاون سیما: ساعت پخش منظم براى آثار مستند در شبکه‌ها ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن برمهانی معاون سیما با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب شهر مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون سیما در این جلسه گفت: تولید مستند برای ما مهم بوده و از سوی رئیس رسانه ملی نیز از ما مطالبه شده است. بنا داریم ساعت پخش منظمى براى آثار مستند در شبکه‌ها ایجاد کنیم.

وى افزود: ما در صدا و سیما نیاز به اصلاح رویه‌هایى داریم. اداره کل فیلمنامه و مرکز سیمرغ تلاش دارند سازو کارهایى چابک براى ارتباط با کار اولى‌ها و استعدادهاى جدید تعریف کنند و بکار بگیرند.

سلیم غفوری قائم‌مقام معاونت سیما نیز در این دیدار، خاطرنشان کرد: ما قبول داریم که بالأخره افراد باید اولین تجربه خودشان را تولیدکنند والا امکان ورود استعدادهای جدید فراهم نمی‌شود. موفقیت کار اول موجب می‌شد تا برای کارهای بعدی فضا باز شود و حتی سازمان پیشنهاد کار بعدی را بدهد. 

در این دیدار اعضای جبهه فرهنگی انقلاب درباره موضوعات مختلفی صحبت کردند و به نقد برخى رویکردها پرداختند و برخی از مدیران تلویزیون به برخى نکات پاسخ دادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول