اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

وزیر کشور در شیراز: آزادراه شیراز اصفهان ظرف چند ماه آتی آماده افتتاح می‌شود

وزیر کشور در ادامه سفر یک روزه خود به شیراز از پروژه آزادراه شیراز -اصفهان بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات پیش روی این پروژه قرار گرفت.

وزیر کشور در شیراز: آزادراه شیراز اصفهان  ظرف چند ماه آتی آماده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد وحیدی امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شیراز - اصفهان در جمع اصحاب رسانه گفت: با همتی که امروز در استان وجود دارد و روند خوبی که با همدلی در پیش گرفته شده، امیدواریم شاهد تحقق تمام اهداف و برنامه‌ها باشیم.

وحیدی بیان کرد: وزارتخانه‌های دفاع و راه و شهرسازی، به نمایندگی از دولت که تامین منابع این پروژه را بر عهده داشتند، تاکنون کمک‌رسانی خوبی داشته و سهم خود را پرداخت کرده اند و منابع لازم برای تامین آنچه که از این پروژه باقی مانده نیز، پیش بینی شده که به اشکال مختلف تامین خواهد شد.

وی در ادامه افزود: آزادراه شیراز اصفهان در هفت قطعه و در مجموع به طول ۲۴۰ کیلومتر در حال اجرا است که ۱۳۰ کیلومتر فاصله شیراز تا اصفهان را کوتاه تر می‌کند و از نظر زمانی نیز ۲ ساعت صرفه جویی در بر دارد.

وزیر کشور بیان کرد: از نظر عددی نیز حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان ارزش این پروژه برآورد می شود و پیش‌بینی ما این است که ظرف چند ماه آتی آماده افتتاح شود.

  وحیدی افزود: در مجموع اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف کاملا رضایت‌بخش است و امیدواریم که مسئولان استان بتوانند برنامه‌هایی که پیش بینی کرده و در دست اجرا دارند را به سرانجام برسانند.

 وی ادامه داد: با همتی که امروز در استان وجود دارد و روند خوبی که با همدلی در پیش گرفته شده، امیدواریم شاهد تحقق تمام اهداف و برنامه‌ها باشیم.

پایان پیام/ ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول