اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بی ام و 60 میلیاردی در توقیف پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری بی ام و قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.

بی ام و 60 میلیاردی در توقیف پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار  غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امشب بیان داشت : مأموران ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان  پارسیان  " روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "بندر لنگه –  پارسیان "  به یک دستگاه خودرو ایسوزو سفید رنگ  حامل خودرو سواری بی ام و مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران خودرو رامتوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی ، موتور و پلاک جعلی و فاقد مجوز می باشد.

سردار جعفری ارزش خودروی کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 60 میلیارد ریال عنوان کرد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند ، تصریح کرد: پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه و شبانه روزدر دستور کار قرار داده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول