اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جمع‌آوری ۲۲۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور/ کرمانشاهی‌ها سهم ۳۳ میلیارد تومانی داشتند

مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شده است، گفت: ظرفیت جمع‌آوری زکات در کشور خیلی بیشتر از این میزان است.

جمع‌آوری ۲۲۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور/ کرمانشاهی‌ها سهم ۳۳ میلیارد تومانی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمدطه مهری مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان کرمانشاه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر اشاعه و جریان‌سازی فریضه زکات در استان‌ها، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات عظیم کشور با پرداخت زکات حل خواهد شد لذا مسؤولان باید مردم را از هر طریقی در راستای احیای نهضت و ترویج زکات تشویق کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شده است، گفت: ظرفیت جمع‌آوری زکات در کشور خیلی بیشتر از این میزان است، لذا می‌توان با برگزاری اینگونه نشست‌ها در ترویج هر چه بیشتر این فریضه الهی در کشور تلاش کنیم.

 مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه این بیست و نهمین همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات، است، گفت: نظیر این همایش تاکنون در ۲۸ استان کشور با هدف جریان‌سازی فریضه الهی زکات به عنوان شاخص نظام در کشور، برگزار شده است.

پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه نیز در ادامه با تأکید بر ترویج  زکات به‌عنوان فریضه واجب الهی، گفت: زکات موجب گره‌گشایی از کار نیازمندان جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۳ میلیارد تومان زکات در سطح استان با مشارکت ۲ هزار و ۱۶۶ نفر جمع آوری شده است، افزود: ۷۵ درصد این زکات در جهت رفع مشکلات محرومان هزینه و مابقی صرف ساخت پروژه‌های عام المنفعه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اشاره‌ای به بارش‌های خوب سال جاری و رونق کشاورزی داشت و افزود: امسال برای جمع‌آوری بیش از ۵۵ میلیارد تومان زکات در سطح استان هدف‌گذاری کرده‌ایم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول