اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز واکسیناسیون حجاج زنجانی/ اعزام 1440 نفر به حج

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: واکسیناسیون «مننژیت» زائران حجاج استان توسط هلال احمر از فردا جمعه آغاز می شود.

آغاز واکسیناسیون حجاج زنجانی/ اعزام 1440 نفر به حج

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال یک هزار و ۴۴۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان  افزود: از فردا  واکسیناسیون مننژیت برای حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام می شود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون در هلال احمر این شهرستان‌ها از ساعت هشت صبح آغاز و ساعت ۱۳ همین روز پایان خواهد یافت، تصریح کرد: تزریق واکسن مننژیت برای زائران دو کاروان در شهر قیدار و یک کاروان نیز در شهر ابهر  انجام می‌شود.

هاشمی زمان آغاز واکسیناسیون حجاج  شهرستان زنجان را روز شنبه۲۳ اردیبهشت اعلام و تصریح کرد: واکسیناسیون حجاج زنجانی در درمانگاه جمعیت هلال احمر زنجان انجام خواهد شد. 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: در زنجان واکسیناسیون در دو نوبت صبح و بعدازظهر همین روز بیان شده انجام می‌شود.

وی افزود: زائرانی که در شهرستان‌های خدابنده و ابهر از تزریق مننژیت جا مانده باشند، می‌توانند روز شنبه در درمانگاه هلال احمر این واکسن را تزریق کنند.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول