اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

استاندار البرز: بیمارستان امام خمینی کرج با ورود بنیاد شهید از رکود خارج شد

استاندار البرز گفت: بیمارستان امام‌خمینی کرج با ورود بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از چند سال از رکود و تعطیلی خارج شد.

استاندار البرز: بیمارستان امام خمینی کرج با ورود بنیاد شهید از رکود خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی عبداللهی در مورد روند ارائه خدمت و توسعه بیمارستان امام‌خمینی (ره) کرج گفت: این بیمارستان در چند سال اخیر فعالیتی نداشت و اکنون جان تازه‌ای گرفته است؛ به طوری که عمل قلب که از حساس‌ترین جراحی‌ها است در حال حاضر در این مرکز انجام می‌شود.

استاندار البرز تصریح کرد: بیمارستان امام‌خمینی (ره) کرج از حالت زیان‌دهی و رکود خارج شده و در حال حاضر سه عمل جراحی حساس با حضور پزشکان بنام در این مرکز در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه این مرکز، ظرفیت‌های بالایی برای ارائه خدمت داشته است، مورد بی‌مهری و غفلت قرار گرفته بود و در حال حاضر مجدداً فعال شده است. اکنون برای گسترش و توسعه خدمات و ارتقای زیرساخت‌ها و سرانه‌های بهداشتی و درمانی این بیمارستان که به نام بنیان‌گذار رهبر کبیر انقلاب مزین شده است در حال برنامه‌ریزی هستیم.

بیمارستان امام خمینی (ره) البرز با وجود ظرفیت‌های بالا قادر به ارائه خدمات عمومی و تخصصی به مراجعه‌کنندگان نبود و تنها بخش اورژانس آن فعال بود و با ورود بنیاد شهید و امور ایثارگران و همراهی نهادهای ذیربط در استان البرز از جمله دادگستری، دادستانی و استانداری بخش مهمی از مشکلات آن حل شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول