اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تکمیل فاز نخست آسفالت محور قشلاق_خاکعلی در آینده نزدیک

فرماندار شهرستان آبیک در بازدید از روند اجرای پروژه روکش محور قشلاق _ خاکعلی بر تسریع در اجرای این پروژه مانده بر زمین مانده از سالهای گذشته تاکید و از اتمام فاز نخست آسفالت این محور در آینده نزدیک خبر داد.

تکمیل فاز نخست آسفالت محور قشلاق_خاکعلی در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حامد فتوحی صبح امروز در بازدید از پروژه بهسازی، اصلاح هندسی و روکش آسفالت محور قشلاق به خاکعلی، این پروژه را از مطالبات به حق مردم ذکر کرد و گفت: اجرای این پروژه سالهاست ابتر مانده که با پیگیری های انجام شده در حال حاضر روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور مذکور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در فاز نخست آسفالت ۵ کیلومتر از این مسیر در دو لایه و با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات راه های اصلی در دست اقدام قرار دارد و تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام می رسد و در فاز دوم هم لکه گیری و اصلاح هندسی آغاز می شود.

فرماندار شهرستان آبیک یکی از سیاست های دولت سیزدهم را پیگیری و تکمیل پروژه های  زمین مانده و مطالبه به حق مردم از سالهای گذشته ذکر و خاطرنشان کرد: در شهرستان آبیک پروژه بهسازی، اصلاح هندسی و روکش آسفالت محور قشلاق _ خاکعلی یکی از مطالبات مردم  است که سالهاست ابتر مانده و پیگیری برای اجرای کامل این پروژه در دستور کار قرار دارد.

فتوحی که به همراه افشارفرد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آبیک از پروژه بهسازی، اصلاح هندسی و روکش آسفالت محور قشلاق به خاکعلی بازدید کرده بود، بر تسریع در روند اجرای پروژه مذکور تاکید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول