اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مسیر جدید «حاجیان» در رأس فرمانده انتظامی کرمانشاه

فرمانده جدید انتظامی استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه کارهای زیادی برای انجام دادن دارم که یکی از مهمترین آن‌ها برخورد با افراد سارق و اشرار و اراذل برابر قانون است.

مسیر جدید «حاجیان» در رأس فرمانده انتظامی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مردم باید در امنیت و آرامش باشند و ما نیز در مجموعه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی هم پیمان و هم قسم شده‌ایم که این امنیت و آرامش را برای مردم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: من قول می‌دهم که آسایش خود و همکارانم را فدای آرامش و امنیت مردم شهیدپرور کرمانشاه کرده و با تمام توان برای رفاه حال آن‌ها و القای حس امنیت تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: برخورد با سارقان و اشرار و اراذل در چارچوب قانون یکی از مهمترین اولویت‌های کاری بنده در مجموعه انتظامی کرمانشاه خواهد بود چرا که برقراری امنیت در جامعه بستر ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.

وی با بیان اینکه استقرار امنیت در جامعه بر عهده نیروهای پلیس است، گفت: ما خود را در معرض سنجش و ارزیابی مردم قرار خواهیم داد و زمانی از کارمان راضی می‌شویم که مردم به ما نمره قبولی دهند.

وی همچنین از حسن اعتماد فرمانده کل انتظامی به خاطر سپردن فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه به وی قدردانی کرد و گفت: به فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است و کرمانشاه و مردم غیور آن مدافعان این حرم و مرزبانان شجاع و دلاور حریم ولایت هستند که سند آن تقدیم ۱۰ هزار شهید از این دیار شهیدپرور می باشد.

حاجیان در پایان و با تاکید بر اینکه مردم کرمانشاه شایسته بهترین خدمات هستند و تلاش می‌شود تا خدمات شایسته‌ای به آن ها ارائه شود، از تلاش‌ها و زحمات سردار جاویدان فرمانده سابق قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول