اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعزام کاروان ۲ هزار نفره دختران حاج قاسم به کرمان

دبیر اجتماع دختران حاج قاسم گفت: کاروان دختران حاج قاسم امسال با حضور بیش از ۲ هزار دختر و مادر در قالب حدود ۵٠ دستگاه اتوبوس به کرمان برگزار می‌شود.

اعزام کاروان ۲ هزار نفره دختران حاج قاسم به کرمان

حجت‌الاسلام مهدی امینی، دبیر اجتماع اردوی دختران حاج قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در ایام شهادت حاج قاسم، با تأکیدی که رهبر انقلاب بر موضوع مکتب حاج قاسم داشتند حرکتی بین مراکز فرهنگی و پایگاه‌های بسیج دخترانه شهر آغاز شد و به این جمع‌بندی رسیدیم با نام حاج قاسم تمام آن‌ها زیر یک پرچم جمع شوند.

وی با بیان اینکه حدود ۲ سال است که اجتماع دختران حاج قاسم در اصفهان شکل می‌گیرد و در آن همدلی خوبی شکل گرفت، افزود: اواخر سال گذشته این حرکت در قالب مدارس نیز مطرح شد و طرح تربیتی دختران حاج قاسم با همکاری آموزش و پرورش شکل گرفت.

امینی با بیان اینکه کاروان دختران حاج قاسم سال گذشته با حدود ۳۳ دستگاه اتوبوس به سمت کرمان اعزام شده و امسال نیز در قالب ۵٠ دستگاه اتوبوس و با حضور بیش از ۲ هزار دختر و مادر به کرمان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: از این تعداد، بیش از ۸٠ درصد از دختران هستند و نگاه‌مان این است که وقتی به اصفهان بازگردند هرکدام یک سفیر هستند و راستای مکتب حاج قاسم اثرگذار خواهند بود.

دبیر اجتماع دختران حاج قاسم پیرامون برنامه‌های پیش‌بینی شده در کرمان برای زائران بیان داشت: در کرمان سه برنامه مفصل پیش‌بینی شده است، اول اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در مصلی امام علی(ع) کرمان با سخنرانی استاد حمید رسایی و اجرای سرود سلام فرمانده ۲ و پس از آن حرکت خیابانی از مصلی به سمت بیت‌الزهرا حاج قاسم و شب نیز در ساعت ۱:۲٠ روایتگری، پرده‌خوانی و قرائت دعای کمیل در گلزار شهدای کرمان را خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه پراکندگی مخاطب و حضور از تمام نقاط شهر این حرکت امری قابل اهمیت است، خاطرنشان کرد: کاروان دخترانه حاج قاسم حرکتی خودجوش مردمی است و از محلات مختلف شهر نشأت گرفته است. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول