اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

خانواده شهید آرمان علی‌وردی، نمایشگاه کتاب را افتتاح می‌کنند

افتتاحیه مردمی نمایشگاه کتاب که قرار بود با حضور خانواده‌های شهدای امنیت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شود، به دلیل بارش باران از فضای روباز مصلی به کوشک کتاب در شبستان انتقال یافت.

خانواده شهید آرمان علی‌وردی، نمایشگاه کتاب را افتتاح می‌کنند

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین افتتاحیه مردمی نمایشگاه کتاب که قرار بود با حضور خانواده‌های شهدای امنیت از جمله شهید آرمان علی‌وردی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شود، به دلیل رعد و برق شدید و بارش باران از فضای روباز مصلی به کوشک کتاب در شبستان انتقال یافت. این مراسم ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

این در حالی است که برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب با در نظر گرفتن صندلی‌هایی برای مهمان‌ها در فضای باز مصلی، قصد برگزاری آن را در محیط روباز داشتند که بارش رگباری باران و رعد و برق شدید، نه تنها این مراسم را به تعویق انداخت، بلکه آن را به محیطی روبسته منتقل کرد.

پیش‌تر گفته می‌شد که قرار است با فروکش کردن نزولات آسمانی، این مراسم با تأخیر در همان فضای قبلی برگزار شود، اما تداوم بارش‌ها اجازه این کار را به مجریان نمایشگاه نداد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول