اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

رئیس ستاد ارتش سوریه: ایران و سوریه با همکاری می‌توانند تغییر نظم نوین جهانی را سرعت دهند

رئیس ستاد ارتش سوریه گفت: ما با جمهوری اسلامی ایران روابط دوستانه و خوبی داریم و با توجه به متغیر‌هایی که در راستای ایجاد نظم جدید جهانی و شکست سلطه کشور‌های امپریالیستی وجود دارد، از طریق این همکاری‌ها می‌توانیم به تحقق این تغییری که در نظم نوین ایجاد خواهد شد، سرعت ببخشیم.

رئیس ستاد ارتش سوریه: ایران و سوریه با همکاری می‌توانند تغییر نظم نوین جهانی را سرعت دهند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سپهبد عبدالکریم محمود ابراهیم رئیس ستاد کل ارتش سوریه که صبح امروز در ستاد کل نیرو‌های مسلح با سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار داشت، گفت: بسیار خوشحالم هستم که در جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در میان برادران خود در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی حضور دارم.

وی افزود: در این دیدار مطالب و موضوعات مورد علاقه طرفین مطرح و درباره آن‌ها بحث و تبادل نظر شد. ما با جمهوری اسلامی ایران از دیرباز در راستای منافع دو کشور همکاری داشته و خواهیم داشت.

سپهبد محمود ابراهیم تأکید کرد: همواره روابط خود را با کشور‌هایی که در راستای ایجاد و حفظ حسن همجواری تلاش می‌کنند، ادامه داده و آن را تحکیم می‌بخشیم.

رئیس ستاد ارتش سوریه در پایان گفت: بیش از ۴۰ سال است که ما با جمهوری اسلامی ایران روابط دوستانه و خوبی داریم و با توجه به متغیر‌هایی که در راستای ایجاد نظم جدید جهانی و شکست سلطه کشور‌های امپریالیستی وجود دارد، از طریق این همکاری‌ها می‌توانیم به تحقق این تغییری که در نظم نوین ایجاد خواهد شد، سرعت ببخشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول