اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

گروه های جهادی سفیران کار، تلاش و تحول در کشور هستند

مسؤول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی کشور با بیان اینکه گروه‌های جهادی جریان ساز اند و حرکت‌های عمومی را در کشور رقم می‌ زنند، گفت: آنها با فعالیت‌های جهادی و ایثارگونه خود فرهنگ تعامل تعاون را در جامعه گسترش می‌دهند و به عدالت و پیشرفت کشور کمک می‌ کنند.

گروه های جهادی سفیران کار، تلاش و تحول در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی ایل‌بیگی مسؤول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی کشور در حاشیه برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در سالن الغدیر سپاه کربلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز گروه‌های جهادی با الگو قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، تحولات عظیمی را در کشور رقم می‌زنند و سفیران کار و تلاش و تحول در کشور هستند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی جریان ساز هستند و حرکت‌های عمومی را در کشور رقم می‌‌زنند، افزود: آنها با فعالیت‌های جهادی و ایثارگونه خود فرهنگ تعامل تعاون را در جامعه گسترش می‌دهند و به عدالت و پیشرفت کشور کمک می‌‌کنند.

مسؤول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی کشور  یادآور شد: این جوانان امروز با حضور در اردوهای جهادی و کارآموزی برای فعالیت های بزرگ و ورود به نظام مدیریتی کشور  آماده می‌‌شوند که قطعا با این نگاه جهادی که در این اردوها پیدا می‌کنند می‌توانند تحول عظیمی در نظام مدیریتی کشور ایجاد کنند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول