اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع استاندارد چهارمحال و بختیاری معطل اعتبار است

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: برای ایجاد آزمایشگاه مرجع در استان پیگیری‌های لازم جهت دریافت مجوز زمین انجام شده اما اعتبارات لازم برای تجهیز و راه‌اندازی این آزمایشگاه هنوز تامین نشده است.

راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع استاندارد چهارمحال و بختیاری معطل اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد چهارمحال و بختیاری، مهدی پژوهش در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از راه‌اندازی نمایندگی استاندارد شهرستان بروجن خبر داد و گفت: اعتبارات لازم جهت بازسازی ساختمان این نمایندگی باید تخصیص داده شود. 

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای ایجاد آزمایشگاه مرجع در استان پیگیری‌های لازم جهت دریافت مجوز زمین انجام شده اما اعتبارات لازم برای تجهیز و راه‌اندازی این آزمایشگاه هنوز تامین نشده است. 

پژوهش ضمن درخواست برای تسریع در تخصیص اعتبارات لازم، افزود: پیگیری‌ برای تامین و جذب اعتبارات لازم جهت ایجاد گروه پژوهشی آب و محیط زیست، خرید و بهسازی تجهیزات اداری و آزمایشگاهی، بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و افزایش پرداخت‌های رفاهی پرسنل نیز در دستور کار است. 

علی شهریارپور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست گفت: اداره‌کل استاندارد استان باید تولید، کالا و شرایط بهتر را برای بهبود زندگی مردم فراهم کند و تحقق این موارد که نشان‌دهنده اهمیت کار و رسالت‌های استاندارد است، به تامین تجهیزات و اعتبارات نیاز دارد. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان توضیح داد: اداره‌کل استاندارد در هر استان و در سطح کلان سازمان ملی استاندارد ایران باید ادبیات، فرهنگ، روابط و ساختار خاص خود را داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل تاثیرگذار بوده و مباحث مختلف مانند زندگی بهتر و توسعه همه‌جانبه را جهت‌دهی کند. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول