اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خانه‌های اجاره‌ای در شهرستان قشم شناسنامه‌دار شوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم با انتقاد از افزایش قیمت اجاره‌بهای مسکن در جزیره قشم در راستای اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه  خواستار پیگیری و ساماندهی سریع این موضوع از سوی مسئولان شد.

خانه‌های اجاره‌ای در شهرستان قشم شناسنامه‌دار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امید مهدوی مجد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم امروز با انتقاد از افزایش قیمت اجاره‌بهای مسکن در جزیره قشم در راستای اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه  خواستار پیگیری و ساماندهی سریع این موضوع از سوی مسئولان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم گفت: در راستای پیشگیری از تبعات امنیتی و تاثیر مستقیم این قبیل اجاره‌های موقت بر افزایش اجاره‌بهای قشموندان و همچنین ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران باید نسبت به شناسنامه‌دار کردن و ثبت و تعریف الکترونیک خانه‌های اجاره‌ای در یک سامانه‌ مخصوص با نظارت و همکاری پلیس اماکن صورت گیرد.

وی افزود: این اقدام همچنین با هدف تامین امنیت و آسایش افراد و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و خطرات امنیتی انجام شده‌است.

مهدوی‌مجد با تاکید بر اینکه امکان اجاره برای خانه‌های فاقد شناسنامه مقدور نیست ادامه داد: کلیه مالکین و موجرین که منازل را به صورت موقت اجاره می‌دهند موظف هستند که این مقررات را رعایت نمایند و با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد.

 پیش از این شماری از شهروندان قشمی با ارسال گزارش‌هایی در خصوص مبلغ اجاره‌بها و تبعات امنیتی ناشی از هرج و مرج و نابه‌سامانی حاکم بر اجارهکهای موقت و شبانه منازل مسکونی در سطح شهرستان قشم گلایه و نارضایتی خود را اعلام کرده‌بودند و از دادستان این شهرستان درخواست کردند تا این موضوع را پیگیری نماید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول