اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی قشم مورد تجلیل قرار گرفتند/ ۴ روستای برتر بخش مرکزی قشم معرفی شدند

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان قشم با اشاره به کسب رتبه برتر شورای روستای هلر بعنوان شورای برتر روستاهای جزیره، گفت: روستاهای کورزین، گیاهدان و طولا به عنوان روستاهای برتر بخش مرکزی شهرستان قشم انتخاب شدند.

اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی قشم مورد تجلیل قرار گرفتند/ ۴ روستای برتر بخش مرکزی قشم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عارف افتخاری در گردهمایی و نشست صمیمی شوراهای روستاهای بخش مرکزی شهرستان قشم که به مناسبت روز شوراها و با حضور محمدحسینی فرماندار، جابری و ایمانی بخشداران بخش مرکزی و شهاب برگزار شد، اظهار داشت: امروز به مناسبت روز شورا دور هم جمع شدیم که از زحمات یکایک شما زحمت‌کشان شوراهای روستاهای این بخش که به مردم در حال خدمت هستید قدردانی کنیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صادقانه اعضاء شورای روستاهای بخش مرکزی قشم، تاکید کرد: خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات مردم باعث افتخار ماست، لذا باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان قشم با اشاره به کسب رتبه برتر شورای روستای هلر بعنوان شورای برتر روستاهای جزیره، اضافه کرد: روستاهای کورزین، گیاهدان و طولا به عنوان روستاهای برتر بخش مرکزی شهرستان قشم انتخاب شدند.

وی ضمن خرسندی از انتخاب شورای اسلامی روستای هلر که از بخش مرکزی توانسته به عنوان برترین شورای شهرستان انتخاب شود: از حمایت فرماندار، بخشدار مرکزی و تلاش دهیاران این بخش تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از شوراهای روستاهای بخش مرکزی شهرستان قشم با حضور محمدحسینی فرماندار، جابری و ایمانی بخشداران بخش مرکزی و شهاب و اعضاء شورای بخش مرکزی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول