اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسؤولان سابق شهرداری بندرعباس درباره پروژه 192 واحدی پاسخگو باشند/ پالایشگاه بندرعباس 60 نیرو از خارج استان بکارگیری کرده

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: از رییس شورا درخواست طرح تحقیق و تفحص از ١٩٢ واحدی را دارم. مسئول وقت شهرداری در زمان واگذاری این مجتمع باید برای پاسخگویی به افکار عمومی و کارمندان گرفتار شهرداری حاضر شود.

مسؤولان سابق شهرداری بندرعباس درباره پروژه 192 واحدی پاسخگو باشند/ پالایشگاه بندرعباس 60 نیرو از خارج استان بکارگیری کرده

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید محمد رضا موسوی عضو شورای شهر بندرعباس در نطق خود در جلسه علنی امروز شورای شهر با تقدیر از استاندار و معاون عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی و معاونت شهرسازی شهرداری بندرعباس در بازنگری طرح تفضیلی کلان شهر بندرعباس بعد از 30 سال اظهار کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس بعنوان راهبر اصلی خدمات شهری ٨ماه است در کماست، چه دلیلی دارد افراد براساس سفارش این و آن در مسندهایی با این اهمیت قرار بگیرند و با آینده شهر و شهروندان بازی کنند.

وی افزود: اولین نکته باید به شرایط نا مطلوب در حوزه ساماندهی میوه فروشان فصلی، دستفروشان مرکز شهر، نابه سامانی در استقرار دستفروشان در محدوده پیامبر اعظم (س) اشاره کنم و گلایه های بسیاری از شهروندان را در این خصوص و همچنین نا مطلوب بودن استقرار بساط های متفرقه در حوزه نوار ساحلی بویژه دخانیات را متذکر شوم و از مجموعه شهرداری در خصوص استاندارهای چندگانه گلایه کنم و حتما خواهان این هستیم که روال تغییر کند و شهر رو در این حوزه مدیریت شود.

موسوی با انتقاد از وضعیت تنظیف شهری، اضافه کرد: بسیاری از معابر با مشکل نظافت موجه هستند و این مشکل باعث شده بسیاری از شهروندان در این خصوص شکایت داشته باشند. همچنین در حوزه خدمات شهری در محلات بافت قدیمی شهر نیز به بهانه فرسوده بودن، از کیفیت کار خدماتی کم و کم شده تا جایی که در حوزه بهسازی بوستان های نیاز به کار عمیق وجود دارد.

عضو شورای شهر بندرعباس بیان داشت: از شهردار می خواهم شهری را فدای یک نفر نکنید و اگر شخصی در هر حوزه ای توان مدیریت ندارد، زمان برای از دست دادن نداریم.

وی ادامه داد: ما در روز ملی خلیج فارس زمان ارزشمندی را داشتیم که به عنوان بزرگترین شهر همجوار با خلیج فارس دغدغه ها و ظرفیت های مردم را در خصوص اقتصاد دریا محور و فرصت های جذب سرمایه گذار و موضوعات نیاز مردم در حوزه حل مشکل ورود فاضلاب به دریا رو مطرح و پیگیری کنیم.

موسوی گفت: از رییس شورا درخواست طرح تحقیق و تفحص از ١٩٢ واحدی را دارم  و مسئول وقت شهرداری در زمان واگذاری این مجتمع باید برای پاسخگویی به افکار عمومی و کارمندان گرفتار شهرداری حاضر شود. 

این عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: از پالایشگاه بندرعباس خبر رسیده که برای اجرای پروژه جدیدی از خارج استان 60 نفر بکارگیری شده است و انتظار داریم که مسؤولان این پالایشگاه به نیروی انسانی هرمزگانی توجه ویژه داشته باشند و از فرصت اجرای پروژه های بزرگ برای رفع بیکاری استان بهره ببرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول