اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مشکل دروازه‌بان دوم تراکتور حل می‌شود

تیم تراکتور از نداشتن یک جانشین مطمئن برای محمدرضا اخباری در سال‌های اخیر متضرر شده است.

مشکل دروازه‌بان دوم تراکتور حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم تراکتور در سال‌های اخیر سنگربان شماره یک تیم تراکتور بوده و عملکرد رضایت‌بخشی از خود به جا گذاشته است.

اما دروازه‌بان دوم برای تیم تراکتور  مشکلی لاینحل تا به امروز بوده به‌طوریکه مرادیان که در نیم فصل از نفت آبادان به تراکتور آمد، نتوانست در چهارچوب دروازه تراکتور مطمئن ظاهر شود و کاخ‌ساز، رضا حقیقت و سیف احمدی هم شاید به اندازه کافی مورد اعتماد قرار نگرفتند.

در این بین یکی از دروازه‌بانان برتر لیگ حسین پورحمیدی سنگربان تیم آلومینیوم اراک است که با 16 کلین شیت در صدر بهترین‌ها قرار داشته و 4 ضربه پنالتی هم مهار کرده است.

طبق شنیده‌ها پورحمیدی با تیم تراکتور قرارداد 5 ساله داشته که 2 سال آن به صورت قرضی در تیم آلومینیوم اراک سپری شده و در پایان فصل باید به تیم تراکتور بازگردد.

بعید به نظر می‌رسد تیم تراکتور امسال هم رضایت بدهد که وی به صورت قرضی به تیمی دیگر بپیوندد و با وجود پورحمیدی و اخباری، مشکل تراکتور در درون دروازه حل خواهد شد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول