اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پرداخت تسهیلات 4 میلیارد تومانی در ازای استخدام کم‌توان/ اخذ وام، مستمری مددجو را قطع نمی‌کند

سرپرست مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: کارفرمایان با ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر از افراد دارای معلولیت تا ۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

پرداخت تسهیلات 4 میلیارد تومانی در ازای استخدام کم‌توان/ اخذ وام، مستمری مددجو را قطع نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان رضا نوروزی، سرپرست مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان در مراسم تقدیر از کارفرمایان حامی بهزیستی و مددجویان شاغل برگزیده، اظهار داشت: پرداخت همزمان تسهیلات بانکی و مشوق‌های اشتغال مددجویان بهزیستی با تشخیص کمیته اشتغال و براساس اعتبارات ابلاغی امکانپذیر است و مبلغ تسهیلات پرداختی به نسبت نوع طرح اشتغال متفاوت است. 

وی گفت: کارفرمایان با ایجاد اشتغال برای ۲۰ نفر از افراد دارای معلولیت تا ۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کنند.

پرداخت مشوق‌های بیمه‌ای حمایت از افراد دارای معلولیت محدودیت زمانی ندارد

نوروزی افزود: پرداخت مشوق‌های بیمه‌ای (کارفرمایی و خویش فرمایی) به معلولان برابر قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت (ماده ۱۳) فاقد محدودیت زمانی ۵ ساله بوده و محدودیت زمانی ۵ ساله شامل سایر مددجویان تحت پوشش لحاظ می‌شود.   

اخذ وامِ مددجویان بهزیستی منجر به قطع مستمری آنها نمی‌شود 

 وی تصریح کرد: اخذ وامِ مددجویان بهزیستی منجر به قطع مستمری آنها نمی‌شود و این سیاست به خاطر تشویق مددجویان برای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تولید است که یکی از بهترین راه‌های توانمند سازی و کسب استقلال مالی و افزایش خودباوری است. 
سرپرست مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته برای یک هزار و ۱۲۶ نفر از مددجویان زیر پوشش بهزیستی ایجاد شغل شده است، یادآور شد: در سال گذشته یک هزار و ۵۵۰ نفر نیز بیمه خویش فرمایی و ۴۰ نفر بیمه جبران عدم کارایی دریافت کردند و با حمایت بهزیستی ۱۵ نفراز کارفرمایان  ۱۸ مددجوی بهزیستی را صاحب شغل کردند. 
گفتنی است؛ در این مراسم از ۵ کارفرمای حامی بهزیستی و ۶ مددجوی شاغل برگزیده تقدیر به عمل آمد. 
 انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول