اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نمایش ۴۵ اثر «انتشارات دهم» در نمایشگاه بین المللی کتاب

مسؤول بسیج دانشجویی استان تهران گفت: «انتشارات دهم» با نمایش ۴۵ اثر، برای دومین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

نمایش ۴۵ اثر «انتشارات دهم» در نمایشگاه بین المللی کتاب

وحید حسن‌پور مسؤول بسیج دانشجویی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران، با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب اظهار کرد: «انتشارات دهم» که در سال 1398 راه اندازی شده است، برای اولین بار در سال 1401 در نمایشگاه حضور داشت و امسال برای دومین بار در این رویداد علمی و فرهنگی شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب که از ۲۰ اردیبهشت تا ۳۰ اردیبهشت 1402 در مصلی تهران برگزار می شود، نزدیک به ۴۵ اثر و کتاب توسط انتشارات دهم به نمایش گذاشته می‌شود.

مسؤول بسیج دانشجویی استان تهران گفت: در طول فعالیت چهار ساله این انتشارات آثار زیادی به چاپ رسیده که بیشتر در حوزه های علمی، تاریخی و آثار و خاطرات شهدای دفاع مقدس می‌باشد که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

حسن پور با بیان اینکه تالیفات انتشارات دهم مناسب برای سنین مختلف است، افزود: انتشارات دهم مجوز نشر مکتوب در همه حوزه ها را دارد و هر اثری برای اینکه کتاب شود، توسط انتشارات مجوز آن صادر و چاپ می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از انتشارات دهم در سال گذشته، بیان کرد: استقبال ملی و بین المللی خوبی را شاهد بودیم و علاقه مندان از همه جای ایران و حتی کشورهای خارجی در نمایشگاه حضور می‌یابند.

مدیر مسؤول انتشارات دهم خاطرنشان کرد: انتشارات دهم در اصل اقتباس گرفته از لشکر 10 سیدالشهداء(ع) استان تهران است و هدف اصلی آن نشر کتب ارزشی و دفاع مقدس می‌باشد تا بتوان در کنار ثبت و ضبط آثار دفاع مقدس، جوانان را با این حماسه آفرینی بیشتر آشنا کرد.

پایان پیام/67062

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول