اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تمدید رایگان بیمه سلامت 250 هزار نفر در ایلام

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: اطلاعات بیمه بیش از ۲۵۰ هزار نفر بیمه شده این سازمان در استان به صورت رایگان تمدید شد.

تمدید رایگان بیمه سلامت 250 هزار نفر در ایلام

نورالدین رحیمی مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فاس در ایلام گفت: بدون شک برای سایر دهک‌های درآمدی بر اساس مصوبه جدید، حق بیمه پلکانی تعریف شده و افرادی که دهک درآمدی آنها مشخص نشده، می‌توانند تا تعیین وضعیت دهک درآمدی پوشش بیمه‌ای یک ماهه را دریافت نمایند.

وی با اشاره به این که سازمان بیمه سلامت ایران از اقشار محروم حمایت می کند افزود: افراد کم درآمد بر اساس آئین نامه ارزیابی وسع شناسایی و با معرفی بیمه گذارانی که بیمه شدگان محروم نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی تحت پوشش دارند از طریق صندوق روستاییان بیمه شدگان محروم شناسایی شده و این اقشار به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام گفت: بیمه سازمان سلامت ایران اطلاعات بیمه‌ای بیش از ۲۵۰ هزار نفر تا پایان فروردین سال آینده را تمدید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان برای صدور و تمدید اعتبار پوشش بیمه نیست.

رحیمی گفت: از این تعداد نزدیک به ۲۹ هزار و ۱۰ نفر جزو سه دهک اول صندوق بیمه سلامت همگانی و بیش از ۱۲ هزارو ۲۸۷ نفر مددجویان کمیته امداد و نزدیک به ۲۸۹ هزار و۷۰۳ نفر بیمه شده روستایی هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول