اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خدمات آبرسانی در خرامه افزایش می یابد

فرماندار شهرستان خرامه در بازدید از مجموعه آبرسانی امام حسین (ع) گفت: طی سال گذشته و آغاز سال جاری اقدامات راهگشایی در بخش آبرسانی شهرستان صورت گرفته است

خدمات آبرسانی در خرامه افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کرم الله رنجبر فرماندار شهرستان خرامه به اتفاق مدیر امور آبفا و تنی چند از شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان از مجموعه ی آبرسانی امام حسین(ع) بازدید کرد و در جریان روند آبرسانی به شهر و روستاهای منتفع از این مجموعه( شهر خیرآباد و روستاهای بست خیرآباد ، تنگ قیر و آب شور) قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن اظهار رضایت از عملکرد سریع و به هنگام امور آبفای شهرستان خرامه در مهندسی مجدد، کف شکنی و تعویض تأسیسات سرچاهی چاه آبرسانی خیرآباد ، مدیرعامل شرکت آبفا فارس و امور آبفا شهرستان خرامه را مورد قدردانی قرار داد و اقدامات انجام شده را مثبت و راهگشا ارزیابی نمود.

رنجبر در همین خصوص با اشاره به اینکه بحمدالله طی سال گذشته و آغاز سال جاری اقدامات بسیار موثری در حوزه ی آبرسانی شهرستان صورت گرفته است، گفت: با این فعالیت های جهادی در تابستان سال جاری بخش اعظمی از دغدغه هایمان مرتفع گردیده است.

وی افزود: امیدواریم در تابستان آتی مشکلات سال گذشته را نداشته و ۷۰۰۰ نفر از مردم بهره مند از این مجموعه ی آبرسانی، تابستان آرامی را در تأمین بخش آب شرب سپری کنند.

فرماندار شهرستان خرامه در پایان بازدید ها طی جلسه ای در شهرداری خیرآباد در خصوص اهمیت تصویب تبصره های ۳و ۱۴ و اثربخشی آن در واقعی سازی قیمت آب و همچنین استفاده از مبالغ ریالی آن در جهت بازسازی و توسعه شبکه آب شرب شهر خیرآباد و امکان خدمات رسانی مطلوب تر به مردم به ایراد سخن پرداخت که مقرر گردید در اسرع وقت شورای اسلامی شهر خیرآباد نسبت به بررسی و تصویب ارقام ریالی تبصره های ۳و۱۴ و اعلام آن به فرمانداری و آبفا اقدامات لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است؛ چاه آب شرب مجموعه آبرسانی امام حسین(ع) در سال گذشته از مدار بهره برداری خارج شد و مردم شهر خیرآباد و روستاهای بست خیرآباد، تنگ قیر و آب شور در تابستان سال گذشته با مشکلاتی در تامین آب شرب مواجه شدند.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول