اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

کارخانه مقواسازی ورامین تا یک هفته آینده پلمب می‌شود

شهردار ورامین گفت: متاسفانه کارخانه مقواسازی ورامین چندین سال است که رها شده است و ما پیگیر تبدیل وضعیت آن به حالت مسکونی هستیم. تا یک هفته آینده ۱۰۰ درصد کارگاه پلمب و ایمن سازی برقرار می‌شود.

کارخانه مقواسازی ورامین تا یک هفته آینده پلمب می‌شود

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، علیرضا مومنی، شهردار ورامین در تماس تلفنی با برنامه «تهران۲۰» در خصوص مشکلات کارخانه مقواسازی در یکی از محلات این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه این کارخانه چندین سال است که رها و زمین آن به مالکی حقیقی واگذار شده است، که ما پیگیر احداث آن هستیم.

مومنی ادامه داد: کارگاهی غیر مجاز در آنجا شکل گرفته است و چندین بار به آنها اخطار دادیم که مجدد راه‌اندازی شد. بر اساس این بی قانونی تا دو سه روز آینده رای کمیسیون ارسال و کارگاه غیر مجاز پلمب خواهد شد. شهردار ورامین گفت: این کارگاه‌ به لحاظ زیست محیطی مشکل ایجاد می‌کند و ما بر اساس تکلیف قانونی پیگیری می‌کنیم. کارخانه از قدیم در آنجا وجود داشته و زمین‌های اطراف هم به مسکونی تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم که زمین را طی طرح مسکن ملی و در قالب طرح مسکونی در اختیار مردم بگذاریم. همچنین ایمن سازی فضا را در گذشته انجام دادیم و اگر لازم باشد باز هم پاکسازی می‌کنیم. این کارگاه در فضای مسکونی قرار گرفته و باتوجه به توسعه شهر نیاز است که در قالب مسکونی بهره برداری بشود.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: برای توسعه مسکونی این زمین یک طرف موضوع شهرداری و یک طرف مالک است که مشکل حقوقی دارد. این ملک به شخص دوم واگذار شده و در مراحل قانونی قرار دارد. تا یک هفته آینده ۱۰۰ درصد کارگاه پلمب و ایمن سازی برقرار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول