اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مدرسه اشتغال در پارک علم و فناوری سمنان راه‌اندازی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مدرسه اشتغال در راستای آموزش‌های مهارت‌محور در پارک علم و فناوری سمنان راه‌اندازی شد.

مدرسه اشتغال در پارک علم و فناوری سمنان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه کارگروه آموزش و پژوهش استان سمنان اظهار کرد: اولویت‌های پژوهشی در سال ۱۴۰۲ باید به چالش‌های این استان پاسخ دهد.

وی افزود: اولویت پژوهش استان سمنان در سال ۱۴۰۲ حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه توسط دستگاه‌های اجرایی به کارگروه برای طرح در شورای برنامه‌ریزی ارائه شود و تا پایان اردیبهشت‌ماه در اختیار پژوهشگران و دانشگاه‌ها قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: با عنایت به ابلاغ دستورالعمل بند (ج) و بند (ه) تبصره ۹ قانون بودجه ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت‌های قانونی بودجه برای اجرای اولویت‌های پژوهشی این استان استفاده کنند.

ریواده بیان کرد: در راستای مهارت آموزش دانشجویان کارشناسی، مدرسه اشتغال در پارک علم و فناوری سمنان به‌منظور آموزش‌های مهارت‌محور راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: مدرسه اشتغال نسبت به همکاری و ارتباط با کارآفرینان و صنایع در قالب بورس صنعت برای اشتغال فارغ‌التحصیلان اقدام کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: طرح دستیار فناوری برای حمایت و پشتیبانی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در پارک علم و فناوری راه‌اندازی شده است.

ریواده خاطرنشان کرد: هدف ایجاد طرح پشتیبانی از ایده‌ها و حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی توسط پارک علم و فناوری است که با بخش صنعت همکاری می‌کنند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول