اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

المپیاد علمی و دانشجویی کشور در سمنان برگزار می‌شود

رئیس گروه امور هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه سمنان از برگزاری بیست و هشتمین المپیاد علمی و دانشجویی کشور در این دانشگاه خبر داد.

المپیاد علمی و دانشجویی کشور در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه حسینی، رئیس گروه امور هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بیست و هشتمین المپیاد علمی و دانشجویی کشور، ۱۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های صنعتی شاهرود، دامغان، سمنان و دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان در دانشگاه سمنان به عنوان یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون منطقه ۹ کشور شرکت کردند.

حسینی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این آزمون دانشجویان ممتازی هستند که از سوی دانشگاه‌ها انتخاب شده‌اند و در مرحله اول این المپیاد شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این آزمون به صورت غیرمتمرکز توسط مناطق ده‌گانه کشوری برگزار شد، اظهار کرد: برترین‌های این آزمون و آزمون متمرکز که از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود، به مرحله نهایی راه می‌یابند و رتبه‌های یک تا ۱۵ مرحله نهایی می‌توانند بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل و رتبه‌های یک تا سه عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند.

رئیس گروه امور هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه سمنان با اشاره به شرکت دانشجویان در ۲۲ رشته مختلف در این المپیاد تصریح کرد: شرکت‌کنندگان امسال ۵۰ درصد خانم و ۵۰ درصد آقا هستند و بیشترین شرکت‌کنندگان این آزمون در دانشگاه سمنان از دانشگاه صنعتی شاهرود بودند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول