اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بهره مندی ۹۳۹ دانش آموز نیازمند خراسان جنوبی از خدمات بنیاد قلم چی

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: ۹۳۹ دانش آموز تحت حمایت در استان از خدمات بنیاد علمی آموزشی قلم چی به صورت رایگان بهره‌مند شدند.

بهره مندی ۹۳۹ دانش آموز نیازمند خراسان جنوبی از خدمات بنیاد قلم چی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جمشید سورگی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از مهم ترین رویکردهای کمیته امداد استان توانمندی تحصیلی دانش آموزان زیر پوشش این نهاد است.

وی تصریح کرد: در پی تفاهم نامه با کانون فرهنگی و آموزشی قلم چی دانش آموزان به صورت رایگان از خدمات آموزشی این بنیاد بهره مند می‌شوند. 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای با کانون فرهنگی و آموزشی قلم چی  با هدف ارائه خدمات، کتب آموزشی بنیاد قلم‌چی، شرکت در آزمون‌ها، بهره مندی در کلاس‌های آموزشی به مدت یک سال منعقد شد که در سال تحصیلی جاری  ۹۳۹ نفر از دانش آموزان تحت حمایت در پایه دوم تا دوازدهم تحصیلی از این خدمات بهره‌مند شده اند. 

سورگی با تأکید بر اینکه رقابت بر سر موفقیت در کنکور پر هزینه شده است، گفت: فرزندان خانوارهای نیازمند از مقاطع تحصیلی پایین با کمک خیران با شرکت در دوره های آموزشی و با موفقیت در کنکور و راهیابی به رشته‌ها و دانشگاه‌های مطرح، آینده خوبی برای خود و خانواده‌شان فراهم می‌کنند‌.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول