اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سرقت اینترنتی نوجوان 12 ساله از حساب بانکی مادرش

رئیس پلیس فتا استان گلستان از شناسایی فردی خبر داد که برای خرید اکانت بازی آنلاین در بستر اینترنت اقدام به خالی کردن حساب مادرش کرده بود.

سرقت اینترنتی نوجوان 12 ساله از حساب بانکی مادرش

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید تجری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روزهای گذشته یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و در خصوص برداشت غیرمجاز رخ داده از حساب بانکی شکایتی را مطرح و درخواست رسیدگی داشت.

وی ادامه داد: موضوع در دستور پیگیری کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت و در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که در چند مرحله به صورت خرید اینترنتی از حساب بانکی شاکی برداشت شده است.

رئیس پلیس فتا گلستان با اشاره به اینکه مجموع مبالغ برداشت شده ۸۰ میلیون ریال بوده، تصریح کرد: در پیگیری‌های پلیس و ردزنی‌های فنی و تخصصی مشخص شد فرزند شاکی برای خرید اکانت‌های بازی رایانه‌ای آنلاین از حساب بانکی مادر خود بدون اطلاع وی، مبالغ قابل توجهی را برداشت کرده است.

تجری بیان کرد: این متهم ۱۲ ساله در گفتگو با کارشناسان پلیس اظهار کرد که با توجه به اطلاع داشتن از شناسه‌های کارت بانکی و رمز‌های عبور و دسترسی به گوشی مادرش، در فرصت مناسب برداشت‌ها را انجام داده و سپس پیامک‌های ارسال شده به تلفن همراه مادرش را نیز حذف کرده است.

وی اضافه کرد: برای اینکه فرزندان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، نیاز است که والدین بر فعالیت‌های سایبری آن‌ها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند نظارت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول