اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نیروهای بومی در بندر ماهشهر مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند

امام جمعه شهر شهید چمران گفت: چرا به جای استفاده بیشتر از نیروی انسانی مستعد و خلاق بندر ماهشهر، این قشر گاهی مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

نیروهای بومی در بندر ماهشهر مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر شهید چمران، حجت‌الاسلام جاسم عبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر شهید چمران با اشاره به سفر رییس جمهور به استان خوزستان و استقبال کم‌نظیر مردم از وی اظهار کرد: مسئولیت مسئولان در قبال این مردم سنگین‌تر شده است.

وی در ادامه بیان کرد: مسئولان باید ادای دین کنند و محرومیت را از استان مقاوم و ثروتمند خوزستان بردارند چرا که حق مردم استان این نیست در اکثر شاخص‌ها رتبه‌های پائینی داشته باشد.

امام جمعه شهر شهید چمران تصریح کرد: توسعه و پیشرفت استان خوزستان به دست مدیرانی انقلابی، مخلص، کاربلد و دغدغه‌مند محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه وزیران و مدیران ارشد استان خوزستان باید نسبت به اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور تلاش کنند و پیشرفت کارها را به مردم گزارش دهند.

وی اضافه کرد: همچنین از ریاست محترم جمهور که نگاه ویژه‌ای به این خطه شهید پرور، مقاوم، قهرمان و زرخیز دارند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

عبادی عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در این سفر مطرح شد و نخبگان و جوانان عزیز شهرستان بندر ماهشهر را خرسند کرد حمایت از نیروی‌های بومی بود، امروز انتظار مردم شریف شهرستان از دولت انقلابی این است که همانطور که در بیانات خود از نیروهای بومی حمایت کردند، در عمل هم حمایت کنند.

وی تصریح کرد: سخنان وزیر کار در سفر به شهرستان بندر ماهشهر در مورد حمایت از نیروی‌های بومی و نخبگان منطقه و برچیده شدن دفاتر مرکزی شرکت‌های پتروشیمی در تهران و  استقرار آنها در شهرستان بندر ماهشهر، امید را در دل مردم شریف و ولایت‌مدار این شهرستان زنده کرد و نخبگان، بزرگان و جوانان منتظر تحولی عظیم در این رابطه هستند.

امام جمعه شهر شهید چمران یادآور شد: اما تا به امروز اتفاق دیگری را شاهد هستیم و امروز مردم و جوانان شاهد هستند که به فرمایشات و مطالبات رییس جمهور و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بی‌اعتنایی می‌شود و این امر واقعا جای تأسف دارد.

وی تأکید کرد: انتظار مردم ولایت‌مدار بندر کهن ماهشهر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد شهرستان این است که از نیروهای بومی حمایت کنند که البته شنیدیم کارهای خوبی انجام شده، اما باید از دولت انقلابی مطالبه کنند و بگویند چرا به جای استفاده بیشتر از نیروی انسانی مستعد و خلاق بندر ماهشهر، این قشر گاهی مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

عبادی در پایان گفت: امیدوارم این بی‌مهری‌ها نسبت به نیروهای بومی با توجه به فرمایشات بسیار مهم حضرت آیت‌الله رئیسی و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به پایان برسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول