اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهید الداغی نماد غیرت و مردانگی است

امام‌جمعه بادرود گفت: شهید حمیدرضا الداغی نه‌تنها شهید غیرت و مردانگی، بلکه شهید ارزش‌هاست، این روزها هر جا که برویم حرف از غیرت، مردانگی‌ و شجاعت و جسارت شهید است.

شهید الداغی نماد غیرت و مردانگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور به کشور سوریه سفر بسیار مهم و پربرکتی بود و این اولین سفر یک مقام ارشد بعد از حمله داعش به سوریه محسوب می‌شود.

وی افزود: سفر آقای رئیسی به سوریه چند پیام داشت، اول اینکه این سفر می‌تواند روابط سوریه با سایر کشورهای منطقه را بازسازی کند، بعد از توافق تهران و ریاض باعث شد که کشورهای منطقه اعتراف کنند که سوریه در جنگ پیروز شده است.

 یعقوبی گفت: پیام دوم این است که در جنگ نابرابر نیروهای تکفیری با حمایت آمریکا و متحدانش علیه سوریه، این سوریه بود که در جنگ پیروز شد و متحدان آمریکا و متحدان شکست حتمی خوردند و این به دنیا ثابت شد.

خطیب جمعه نطنز تصریح کرد: سومین پیام این است که ایران نقش بسزایی در پیروزی کشور سوریه داشته و امروز هم نقش اساسی در بازسازی سوریه و اقتصاد سوریه خواهد داشت که نتیجه آن به نفع اقتصاد کشور خودمان خواهد بود و به کوری چشم دشمنان، ایران در همه جهات قوی خواهد شد، البته ما روزهای سختی را در حال سپری کردن هستیم اما آینده انقلاب ملت و آرمان شهدا روشن است.

وی گفت: دستگاه عکس‌برداری دندان مدت‌ها مورد درخواست مردم بخش مرکزی نطنز بود با تلاش همه مسؤولین تهیه و به بیمارستان آورده شد و در روزهای آینده نصب و همچنین با تلاش نماینده، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیر شبکه و مدیر بیمارستان مبلغ سه و نیم میلیارد تومان اعتبار جهت محوطه‌سازی، تأسیسات و تجهیزات بیمارستان نطنز جذب‌شده که مناقصه آن به‌زودی برگزار خواهد شد.

شهید الداغی نماد غیرت و مردانگی است

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود نیز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود ضمن گرامیداشت روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار کرد: معلمی شغل انبیاء است، همان‌طور که انبیاء انسان را از جهل و نادانی رهانیده و به‌سوی نور و به راه درست هدایت می‌کنند، معلمان نیز راه را به دانش‌آموزان نشان می‌دهند تا بتوانند افراد مؤثری برای جامعه خود باشند، پیامبران و امامان ما مقام عالم و معلم را والا دانسته و به حفظ احترام آنها تأکید کرده‌اند.

وی با اشاره به شهادت حضرت آیت‌الله سلیمانی، سرگرد شهرکی و همسر ایشان و شهادت مظلومانه شهید الداغی افزود: حقیقتاً شهید حمیدرضا الداغی سبزواری سنگ تمام گذاشت و در دفاع از ناموس شهر و دیار خود و از جان خود گذشت.

 قاسمی تصریح کرد: شهید حمیدرضا الداغی نه‌تنها شهید غیرت و مردانگی، بلکه شهید ارزش‌هاست، این روزها هر جا که برویم نام شهید حمیدرضا الداغی مطرح است حرف از غیرتش، از مردانگی‌اش، از شجاعتش و از  جسارتش است.

پایان پیام/63025

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول