اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دونالد ترامپ از اظهارنظر علنی درباره برخی ابعاد پرونده خود منع شد

یک قاضی در نیویورک حکمی صادر کرده که به موجب آن دونالد ترامپ از اظهارنظر علنی درباره برخی ابعاد پرونده قضائی خود منع شده است.

دونالد ترامپ از اظهارنظر علنی درباره برخی ابعاد پرونده خود منع شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک قاضی در نیویورک روز پنجشنبه حکمی صادر کرده که به موجب آن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از اظهارنظر علنی درباره برخی ادله‌های مربوط به پرونده قضائی خود منع شده است. 

طبق گزارش رویترز، قاضی «ژوئان مرکان» از دادگاه ایالتی نیویورک گفته این حکم تنها مشمول ادله‌ای می‌شود که برای دادرسی جمع‌آوری‌ و تحویل ترامپ می‌شود تا او برای دادگاه حاضر شود. 

به نوشته خبرگزاری رویترز، این قاضی گفت: «من هیچ کاری انجام نمی‌دهم که حقوق او در متمم اول قانون اساسی را نقض کند.»

رویترز نوشته هدف این قاضی جلوگیری از افشای برخی اسناد و شواهد خاصی است که قرار است تحویل ترامپ شود تا او خودش را برای دفاع در دادگاه آماده کند. 

گفته می‌شود این حکم با توجه به سابقه ترامپ در حملات شخصی به مخالفانش در فضای مجازی برای کاستن از احتمال آزارگری او علیه شهود و دیگر افراد دخیل در این پرونده ضروری بوده است. 

وکلای ترامپ گفته‌اند که این حکم بسیار سخت‌گیرانه است و ترامپ حق دارد هم برای دفاع از خودش و هم به عنوان نامزد انتخابات ۲۰۲۲ درباره ابعاد پرونده خودش اظهارنظر کند. آنها گفته‌اند دادستان‌ها و شهود هم علیه ترامپ حملات لفظی انجام داده‌اند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول