اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هزینه 110 میلیارد ریالی برای بازآفرینی شهری در زنجان

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طی سال گذشته ۱۱۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در زنجان هزینه شده است.

هزینه 110 میلیارد ریالی برای بازآفرینی شهری در زنجان

مهدی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، به طرح‌های بازآفرینی که در استان زنجان طی سال گذشته اجرا شد اشاره کرد و اظهار داشت: برای مشارکت در احداث فضای تفریحی، بهسازی معابر، تکمیل سالن ورزشی، تکمیل کتابخانه و سرای محله، احداث پارک و توانمند سازی ساکنین محلات هدف بازآفرینی در سال گذشته مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: این میزان اعتبار طی سال گذشته برای طرح‌های بازآفرینی در شهرستان‌های ابهر، زنجان،خرم‌دره هزینه شده است. 

وی، به توزیع رایگان قیر برای شهردارهای استان زنجان اشاره کرد گفت: از محل اعتبارات بند (ز) تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز ۹۰۴ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر محلات هدف در شهرهای زنجان،ابهر،خرمدره و سلطانیه به شهرداری های مربوطه اختصاص یافت.

جعفری تاکید کرد :همچنین برخی از طرح های بازآفرینی طی سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول