اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جاده‌های گلستان لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان باتوجه به بارندگی و لغزندگی جاده ها بر احتیاط رانندگان هنگام عبور از جاده‌های استان و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی تاکید کرد.

جاده‌های گلستان لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز عادل مصدقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تداوم بارش‌ها در گلستان، سطح جاده‌های استان لغزنده و پدیده مه و کاهش دید همزمان در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت : رانندگان هنگام عبور از جاده‌های استان فاصله طولی خودرو و قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کنند.

وی از بارش خفیف برف در ارتفاعات درازنو خبرداد وافزود: بارندگی‌ها از بامداد امروز در بعضی از حوزه‌ها مانند غرب استان (بندرگز و کردکوی) شدت گرفته بود و سطح آب رودخانه در پل برادران جاده بندرگز به بندرترکمن همراه با خار و خاشاک بالا آمده بود.

مصدقی ادامه داد: در حال حاضر ماشین آلات راهداری و راهداران برای پاکسازی و نظافت و لایروبی دهانه پل‌ها اقدامات لازم را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به استمرار بارش‌ها تا بامداد جمعه، عوامل راهداری و ماشین آلات در نقاط مستعد آبگرفتگی و سیلاب مستقر و در حال کنترل و آماده مقابله با هر گونه حادثه احتمالی هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول