اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطیعی: تقویت مبانی اعتقادی در جنگ ترکیبی همواره مدنظر باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اهمیت نقش مربیان عقیدتی سیاسی گفت: عمق‌بخشی در حوزه‌های اعتقادی از رسالت‌های مهم مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی است.

مطیعی: تقویت مبانی اعتقادی در جنگ ترکیبی همواره مدنظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری (ره) و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، سردار منصور شوقانی جانشین سپاه استان سمنان، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان و جمعی از پاسداران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این دیدار با تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی، علم‌آموزی و مبانی علمی را همواره مورد تأکید آیات و روایات اسلامی دانست و گفت: عقاید در مباحث علمی به‌عنوان یک اصل زیربنایی محسوب می‌شود و تحکیم مبانی اعتقادی استقامت در دین را به همراه دارد.

مطیعی با اشاره به اهمیت نقش مربیان عقیدتی سیاسی افزود: عمق‌بخشی در حوزه‌های اعتقادی از رسالت‌های مهم مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی است که با سیر مطالعاتی در منظومه فکری مقام معظم رهبری موجب تقویت پایه‌های اعتقادی و موفقیت در عرصه جنگ ترکیبی می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان هم در ابتدای این دیدار، با تبریک فرارسیدن روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: شهید مطهری (ره) به‌عنوان یک فیلسوف، متفکر و بهترین اسوه معلمان مطرح است و شهادت در راه خدا اجر مجاهدت‌ها و تلاش‌های این شهید گران‌قدر بود.

وی با ارائه گزارشی کوتاه از برنامه‌ها و اقدامات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان افزود: اجرای برنامه‌های مختلف عقیدتی سیاسی با هدف اعتلای معنوی و تربیت و تعالی سپاه و بسیج به‌عنوان یک اصل مهم در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول