اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کتاب‌های شهید دانشگر به زبان‌های خارجی ترجمه می‌شود

دیدار فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان با پدر شهید دانشگر یک خبر خوب داشت؛ آن هم اینکه تلاش می‌شود تا کتاب‌های شهید دانشگر به زبان‌های خارجی ترجمه شود.

کتاب‌های شهید دانشگر به زبان‌های خارجی ترجمه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار جواد زراعی، فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به همراه مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) این استان با خانواده شهید عباس دانشگر دیدار کرد.

وی در این دیدار، ضمن تبریک هفته عقیدتی و معلم خطاب به پدر شهید دانشگر گفت: قطعاً شما به‌عنوان پدر شهید معلم و آموزگار خوبی بوده‌اید که توانستید همچنین فرزند دلیری را پرورش دهید.

فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: شهدا با انتخاب درست و به موقعی که انجام دادند، جاویدان و ابدی شدند.

زراعی بیان کرد: شهدا حی و حاضر و زنده هستند و ما باید فکری به حال خود کنیم و ببینیم کجای کار هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدهادی موسوی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار گفت: قطعاً تربیت صحیح و نان حلالی که شما در دهان فرزند شهیدتان گذاشته‌اید، باعث جاودانگی و عظمت شهید عباس دانشگر شده است.

وی تصریح کرد: این شهید هم باعث افتخار شما هستند و هم افتخار ما و از خدا می‌خواهیم نسبت ما را با شهدا، نسبت افتخاری قرار دهد تا ما را شفاعت کنند.

موسوی ادامه داد: شما به‌عنوان پدر شهید، خود مربی و اهل قلم هستید و دل‌نوشته‌های خوبی هم از شهید دانشگر به جای مانده و آن چیزی که باقی می‌ماند، همین نوشته‌ها و قلم‌هاست.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در انتقال فرهنگ شهدا به جوانان و نسل جدید کم‌کاری کرده‌ایم و باید در این موضوع بازنگری انجام دهیم.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم عاقبت‌به‌خیر باشیم، راهش عمل به سیره شهداست؛ شهدایی که بیش از ۹۸ درصد آن‌ها در وصیت‌نامه خود ما را دعوت و وصیت به پیروی و پشتیبانی از ولایت کرده‌اند.

مؤمن دانشگر، پدر شهید عباس دانشگر هم در پایان این دیدار گفت: پشتوانه این نظام و انقلاب، بنیه فکری و اعتقادی اسلامی است و هر چه بتوانیم این موضوع را تقویت کنیم، نتیجه مثبتش را در جامعه خواهیم دید.

وی به تأثیرات مثبت معنوی شهید دانشگر اشاره کرد و گفت: امروز بیش از یک میلیون نفر جوان و نوجوان با شهید دانشگر و خانواده او ارتباط دارند و در طول سال‌های بعد از شهادت عباس دانشگر، بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بسته فرهنگی به سراسر کشور ارسال کرده‌ایم.

پدر شهید دانشگر گفت: تابه‌حال پنج کتاب در خصوص زندگی و سیره شهید دانشگر به چاپ رسیده است که کتاب «آخرین نماز در حلب» با استقبال خیلی زیادی مواجه شده است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت نگاه شهید از شهرها و کشورهای مختلف میهمان داریم و درصدد آن هستیم تا بعضی از کتاب‌های شهید را به زبان‌های دیگر نظیر اردو به چاپ برسانیم.

پدر شهید دانشگر گفت: باید حس مسؤولیت‌پذیری را بین جامعه به‌خصوص قشر بسیجی و پاسدار افزایش دهیم تا هر یک نفر، یک مبلغ و رسانه درون جامعه و فضای مجازی باشند تا مفید واقع شوند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول