اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

آیین تقدیر از دانشجویان استعداد درخشان در دانشگاه علامه طباطبایی

آیین تقدیر از دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبایی با تقدیر از رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری و المپیادهای دانشجویی سال 1400 و 1401 برگزار شد.

آیین تقدیر از دانشجویان استعداد درخشان در دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آیین تقدیر از دانشجویان استعداد درخشان برگزار شد و رتبه های برتر آزمون‌های سراسری و المپیاد های دانشجویی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ دانشگاه علامه طباطبایی به همت دفتر استعدادهای درخشان این دانشگاه و با حضور علی آدمی معاون آموزشی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق اکبری اقدم، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، مهدی واحدی معاون دانشجویی دانشگاه و جمعی از مدیران بخش های مختلف و روسا دانشکده ها در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار شد.

آدمی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه دانشجویان استعداد درخشان مایه افتخار و هویت بخش فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه هستند، اعلام کرد: این آیین از مهم ترین آیین های دانشگاه است و دانشجویان نخبه الگو دانشجویان دیگر هستند و من مفتخر هستم که در جمع این سرمایه های اجتماعی حضور دارم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول