اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

5 مدیر خوزستانی که در سال جاری تغییر کردند/ وعده برکناری مدیران ضعیف محقق شد؟

گشت ارشاد مدیران که از وعده‌های دولت رئیسی بود به گفته معاون اجرایی رییس جمهور۱۵ نفر از مدیران استان باید عوض شوند.

5 مدیر خوزستانی که در سال جاری تغییر کردند/ وعده  برکناری مدیران  ضعیف محقق شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شش روز پیش یعنی روز 8 اردیبهشت بود که  محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه فعالان اقتصادی در استانداری خوزستان اعلام کرد  یکی از دستورات کار سفر دوم ارزیابی عملکرد مدیران استان است، تقریبا در همه نشست‌ها و ملاقات های این سفر متوجه شدیم مردم انتقادهایی به عملکرد مدیران دارند.

معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: با ارزیابی صورت گرفته و مشورتی که با استاندار داشتیم، جمع بندی این شد که ۱۵ نفر از مدیران استان باید عوض شوند تا امروز سه تا تغییر کردند و مابقی در روزهای آینده تغییر خواهند کرد تا تحولی در مدیریت استان رخ دهد.

کدام مدیران خوزستان تا امروز تغییر کرده اند؟

اولین مسوولی که در 17 فروردین تغییر کرد مدیرکل اداره کل کار و رفاه اجتماعی خوزستان بود و «اصغر رشنودی»  جای ارسلان غمگین را گرفت. غمگین از مهر ماه ۱۳۹۸ تا فروردین ۱۴۰۲ سکان مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان را بر عهده داشت.

دومین تغییر در 5 اردیبهشت در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان رخ داد و «حجت الله دهدشتی» جای «سید احمد موالی زاده» را گرفت موالی زاده در آذر ماه 1400 به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، منصوب شده بود او در شهریور 1401 هم به صورت همزمان حکم سرپرستی فرماندار اهواز را گرفت و هم اکنون نیز سرپرست فرمانداری اهواز است.

سومین تغییر در اولین روز سفر رئیس جمهور به خوزستان رقم خورد و در 7 اردیبهشت مدیرکل منابع طبیعی خوزستان تغییر کرد و محمدتقی سجادی جای خود به «سید جمال موسویان» داد. سجادی از اردیبهشت 1400 سکان مدیریت اداره منابع طبیعی را به عهده داشت.

چهارمین تغییر مدیریتی در 13 اردیبهشت رقم خورد و مدیرکل امور مالیاتی خوزستان تغییر کرد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، در حکمی علی خورشیدی را به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان معرفی کرد از مرداد 1401 فرشید علاسوندی مدیرکل امور مالیاتی خوزستان بود.

پنجمین تغییر مدیریتی نیز در همان 13 اردیبهشت اتفاق افتاد و علی عسکری به عنوان مدیرکل جدید بندر و دریانوردی خرمشهر معرفی شد نورالله اسعدی مدیر پیشی بندر از آبان 97 در این جایگاه بود.

البته نورالله اسعدی برکنار نشد بلکه به عنوان معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شد.

از 5 انتصاب جدید که در این روزها رخ داده است سه تغییر آن قبل از سفر رئیس جمهور اتفاق افتاده و دو تغییر هم بعد از سفر بوده است از این 5 تغییر دو نفر از مدیران  در قسمت های دیگر پست مدیریتی گرفته اند حالا باید دید این تغییرات همان وعده رئیس جمهور و معاون اجرایی برای تغییر مدیران ضعیف بوده است یا خیر.

طبق گفته معاون رئیس جمهور باید در روزهای آینده شاهد تغییر تعدادی دیگر از مدیران در خوزستان باشیم هر چند لیستی 15 نفره از تغییر مدیران در روزهای گذشته در فضای اجتماعی منتشر شد اما استاندار خوزستان در گفت‌و‌گو با فارس این لیست را تکذیب کرد.

گشت ارشاد مدیران که از وعده های دولت رئیسی بود زیر نظر بازرسی ریاست جمهوری تشکیل شد و قرار شد با مدیرانی که عملکرد خوبی ندارند برخورد شود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول