اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

کنگره ملی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود

سخنگوی همایش ملی دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: بیست و چهارمین کنگره ملی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور از تاریخ 27 لغایت 29 شهریور ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

کنگره ملی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود

رضاپور سخنگوی همایش ملی دانشجویان علوم پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بیست و چهارمین کنگره ملی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور از تاریخ 27 لغایت 29 شهریور ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این کنگره هر ساله به همت معاونت تحقیقات وزارت بهداشت به یکی از  دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور محول می‌شود.

وی ادامه داد: از آنجا که دانشگاه علوم‌پزشکی بقیة‌الله برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری این همایش ارائه داده بود، امسال موفق شد تا میزبانی آن را کسب کند.

وی تصریح کرد: از 15 بهمن ماه سال گذشته کنگره رسماً آغاز شد و پذیرش مقالات و رزومه داوران کنگره پذیرش شد. داوری کنگره به این صورت است که همه داوران اعم از اساتید و دانشجویان رزومه خود را برای ما ارسال کردند و از مجموع 500 رزومه ارسالی 180 نفر توانستند به عنوان داور انتخاب شوند.

رضاپور افزود: همچنین برای افزایش کیفیت داوری دوره‌های آموزشی برای داوران برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تمام دانشجویان کشور می‌توانند در 22 حیطه علمی در این کنگره شرکت کنند، افزود: حیطه‌های پزشکی شخصی، فناوری در سلامت و هوش مصنوعی از جمله موضوعات در نظر گرفته شده هستند که همه دانشجویان می‌توانند مقالات و طرح‌ها و ایده‌های فناورانه خود را به این کنگره ارسال کنند.

وی در پایان اظهار داشت: تا کنون هزار نفر برای شرکت در این کنگره ثبت‌نام کرده‌اند و از آنجا که این کنگره، کنگره‌ بین‌المللی است از کشورهای خارجی نیز میهمانانی دعوت شده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول