اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

5 قنادی و پیتزافروشی معروف زاهدان پلمب شد

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از تداوم نظارت بر اماکن عمومی و پلمب 5 قنادی و پیتزا فروشی با هدف صیانت از سلامت غذایی شهروندان در زاهدان خبر داد.

5 قنادی و پیتزافروشی معروف زاهدان پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل احمدزاده در بازدید از قنادی‌های زاهدان اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان، صیانت از سلامت غذایی شهروندان است که به منظور حفظ آن نیز بازدیدهای سرزده ای از فروشگاه ها و مراکز عرضه مواد خوراکی و غذایی انجام می شود.

 وی افزود: در همین راستا روز گذشته چندین قنادی و شیرینی فروشی مطرح زاهدان با نظارت دادستانی مورد بازدید دقیق کارشناسان مرکز بهداشت، سازمان صمت و دامپزشکی قرار گرفت که متاسفانه سه شیرینی فروشی که نام و آوازه ای در این شهر دارند به دلیل تخلفات متعدد پلمپ شدند. 

به گفته احمدزاده؛ عدم رعایت موازین بهداشتی، بی توجهی به تذکرات سابق، گران فروشی و ناخالص فروشی برخی از تخلفات این قنادی ها می باشد که به تایید بازرسان و ناظران رسید و در نهایت با جمع بندی صورت گرفته از طرف اعضای کمیته به دستور مرجع قضایی پلمپ شدند. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین شب گذشته تعدادی پیتزافروشی و فروشگاه های بزرگ و مراکز عرضه سوغات نیز مورد بازدید قرارگرفت که علاوه بر تخلفات فوق، عرضه اجناس فاسد و تاریخ مصرف گذشته، ارائه کالاهای خارجی غیرمجاز و عدم درج قیمت نیز در این واحدها مشاهده شد که پس از تایید بازرسان مرکز بهداشت و سازمان صمت تا زمان حل مشکل از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول