اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان نفت ستاره/ قول مدیرعامل بر افتتاح پروژه 6 ماه زودتر از موعد

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: پروژه ساخت بیمارستان 264 تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس تاکنون بیش از 30 درصد پیشرفت داشته که تلاش می کنیم 6 ماه زودتر و در بهمن 1403 آن را مورد بهره برداری قرار دهیم.

بازدید استاندار هرمزگان از بیمارستان نفت ستاره/ قول مدیرعامل بر افتتاح پروژه 6 ماه زودتر از موعد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بیمارستان 264 تختخوابی نفت ستاره خلیج فارس امروز از سوی مهدی دوستی استاندار هرمزگان مورد بازدید قرار گرفت.

استاندار هرمزگان ضمن بازدید از بخش های مختلف این پروژه، همچنین در جریان آخرین وضعیت تزریق اعتبارات و برگزاری مناقصات در هر بخش نیز قرار گرفت و روند پیشرفت ساخت در بخش های مختلف را نیز مورد ارزیابی قرار داد.

 

به گفته علیرضا جعفری بروجنی مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، با تزریق 400 میلیارد تومان اعتبار از محل تصمیمات مجمع عمومی این پالایشگاه، پروژه شتاب اجرایی بسیار خوبی به خود گرفته و با بازنگری در مدت زمان اجرای بخش های مختلف این پروژه و جلسات متعدد با پیمانکاران، در تلاش هستیم تا زمان تکمیل این پروژه را از بهار 1404 به بهمن 1403 کاهش دهیم.

وی همچنین افزود: این بیمارستان در 7 طبقه در حال ساخت است و همه بخش های تخصصی و عمومی در آن دیده شده که شامل 10 اتاق عمل، بخش مراقبت های ویژه، آی سی یو، سی سی یو، کلینیک های تخصصی و 264 تخت بستری است.

 

مدیرعامل نفت ستاره همچنین خاطرنشان کرد: 500 میلیارد تومان نیز برای تجهیز این بیمارستان در نظر گرفته شده که شامل بخش های مرتبط با تأسیسات و هواسازها و ... است که اکنون مناقصات آن در حال برگزاری است.

جعفرزاده از پیگیری مستمر استاندار هرمزگان در این زمینه نیز قدردانی کرد و بیان داشت: 25 درصد نسبت به برنامه زمان بندی شده پروژه جلوتر هستیم و امیدواریم بتوانیم تا بهمن 1403 این پروژه را مورد بهره برداری قرار دهیم.

به گزارش فارس، بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس در محوطه پشتی بیمارستان شهید محمدی و در زیربنای 28 هزار مترمربع در حال ساخت است که بنا بر مشاهدات خبرنگار فارس، بخش سازه های بتنی پروژه به پایان رسیده و فعالیت در دیگر بخش های این پروژه ادامه دارد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول