اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

گلایه پیرهادی از عدم تملک باغات در تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقرر بود چند باغ از محل قطع اشجار در تهران خریداری شود که تا کنون چهار باغ خریداری شده و خرید تعدادی از باغات در فرایند اداری معطل مانده است.

گلایه پیرهادی از عدم تملک باغات در تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن سیف الله زاده؛ مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورا اظهار داشت: با وجود اینکه صد درصد عوارض ایمنی ساختمان دریافت شده ولی تنها ۷۵ درصد آن تخصیص داده شده است.

پیرهادی عنوان کرد: از آنجا که آتش نشانی با جان مردم در ارتباط است و درجریان این عدم تخصیص برخی خریدهای لازم انجام نشود و در شهر حادثه ای رخ دهد، برای شهروندان مخاطره ایجاد می شود. 

پیرهادی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ بخش عمده ای از پول قطع اشجار مانده و آنقدر بوروکراسی اداری زیاد است که هنوز خرید باغات انجام نشده است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مقرر بود چند باغ از محل قطع اشجار در تهران خریداری شود که تا کنون چهار باغ خریداری شده و خرید تعدادی از باغات در فرایند بوروکراسی مانده است.

وی با تاکید بر اینکه تملک باید سریع‌تر انجام شود، گفت: با تورمی که وجود دارد، به شدت ارزش پول از بین می‌رود اما تملک انجام نشده است.

وی تاکید کرد: چند باغی که مصوب شده باید خریداری و پس از تجهیز به عنوان بوستان در اختیار شهروندان قرار گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول