اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیگیری تأمین زمین مسکن ملی در سرخه/ مطالبات به‌حق مردم به نتیجه رسید

استاندار سمنان گفت: پیگیری و رسیدگی به موضوع زمین در شهر سرخه برای به‌کارگیری در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و به‌عنوان یکی از مطالبات به‌حق مردم سرخه به نتیجه رسیده است.

پیگیری تأمین زمین مسکن ملی در سرخه/ مطالبات به‌حق مردم به نتیجه رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان سمنان اظهار کرد: مدیران حوزه عمران و مسکن و اعضای شورای مسکن استان سمنان در راستای تحقق اهداف دولت، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن را در اولویت قرار داده و در این راستا اهتمام بیشتری ورزند.

وی گفت: از بانک‌های عامل به‌ویژه بانک مسکن به‌واسطه اقدامات صورت‌گرفته در بحث پرداخت تسهیلات مسکن تشکر می‌کنیم و لازم است تا امور در ادامه نیز با قدرت ادامه یابد.

استاندار سمنان افزود: صداوسیمای مرکز سمنان به‌صورت مستمر از اقدامات مطلوب صورت‌گرفته در قالب طرح نهضت ملی مسکن و احداث مسکن در استان مستند تهیه و برای اطلاع‌رسانی آحاد اقشار جامعه و در راستای امیدآفرینی‌ منتشر کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در بسیاری از شهرستان‌ها، شهرداری‌ها برای آماده‌سازی زمین و زیرساخت‌های اولیه در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت مطلوب ورود کردند و ضرورت دارد تا مابقی شهرداری‌های استان نیز در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان در بحث پیشبرد امور مرتبط با احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تلاش بیشتر کنند.

استاندار سمنان تصریح کرد: پیگیری و رسیدگی به موضوع زمین «سور سامان» در شهر سرخه برای به‌کارگیری ویژه احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و به‌عنوان یکی از مطالبات به‌حق مردم سرخه به نتیجه رسیده است.

هاشمی گفت: دستگاه‌های متولی امر زیرساخت اولیه و انشعابات برای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان با جدیت امور را پیگیری کنند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول